חדש מעלית: קקאו דל שומן ואבקת שוקולטה ספלנדיד

עפר גדנקן No Comments on חדש מעלית: קקאו דל שומן ואבקת שוקולטה ספלנדיד

עלית משיקה לראשונה: קקאו דל שומן בקופסה ואבקה להכנת משקה בטעם שוקולטה ספלנדיד

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עלית משיקה שני מוצרים חדשים:

כיום, סוגי הקקאו הקיימים בשוק מגיעים באריזת שקית או באריזת שקית בתוך קופסת קרטון חד פעמית. 'עלית' משדרגת עבורכם את חוויית השימוש עם אריזה נוחה יותר, בה ניתן לעשות שימוש חוזר וגם לשמור על מטבח נקי.  הסוף לאבקת קקאו מלכלכת על השיש במטבח! 

על פי נתוני סטורנקסט 2022, קקאו עלית הוא המוביל בקטגוריית הקקאו ובעל נתח השוק הגדול ביותר בהשוואה למתחרים. פולי הקקאו עוברים תהליך קלייה מיוחד המעניק לקקאו של עלית את טעמיו הייחודיים, ומייצר ניחוח קקאו שוקולדי מתוק וצבעי חום אדום עמוקים.

  • כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף
  • משקל: 220 גרם
  • המוצר נארז במפעל שונה ממפעל האריזה של קקאו עלית בשקית, לכן יש חשש לאלרגנים (מה שלא קיים בשקית) – ולכן המוצר עלול להכיל חלב, אגוזים (שקדים), בוטנים, גלוטן (חיטה, שעורה, שיבולת שועל,שיפון)

בנוסף ולראשונה, עלית משיקה אבקה להכנת משקה שוקולטה לקהל בוגר, ממותג 'ספלנדיד' האהוב, בעל 40% קקאו איכותי מחוף השנהב עם טעם עשיר ושוקולדי, המיוצר באריזה נוחה הכוללת אפשרות לסגירה חוזרת.

מדובר באבקה להכנת משקה סמיך, מפולי קקאו מובחרים במתיקות מעודנת, המהווה פתרון מושלם ומפנק לימי החורף הקרים. שוקולטה ספלנדיד הינו פשוט מאוד להכנה ויסגור עבורכם את הפינה לנשנוש חמים ומתוק.

גם מבוגרים שותים שוקו: מנתוני סקר של מכון שילוב, אבקות שוקו רלוונטיות גם לקהל הבוגר! 19% מהצרכנים מעל גיל 15 העידו ששתו שוקו ביממה האחרונה, מתוכם מעל ל- 40% היו מעל גיל 25. עוד על פי נתוני סטורנקסט, בין השנים 2020-2022, שווי השוק של אבקות השוקו מוערך בכ-55 מיליון שקל בשנה, כשעלית מובילה את הקטגוריה עם המותג הנמכר 'שוקולית'.

  • משקל: 360 גרם
  • כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף
  • חיי מדף: 24 חודשים

אלרגנים: במתכון אין גלוטן והוא לא חלבי, אך עלול להכיל חלב, אגוזים (שקדים), בוטנים, גלוטן (חיטה, שעורה, שיבולת שועל, שיפון, מכיוון שנארז במפעל שבסביבת העבודה שלו יש חשש לאלרגנים.



0 תגובות